Dag 1 Reykjavik De reis is begonnen☺

4 juli 2015 - Reykjavík, IJsland

Zo, het is begonnen! Uh "het"? De reis naar IJsland bedoel ik. Vanochtend nog de laatste spullen in de koffer, nog snel even een aftelkalender voor Jace in elkaar geknutseld. Om half tien was iedereen klaar voor vertrek. Gelukkig hadden we geen file van de tour, waar ik even bang voor was. Dus mooi op tijd op Schiphol. Konden we de koffers nog niet kwijt . We hebben met zijn vieren nog wat gedronken en toen moesten we aansluiten in de inmiddels hele lange rij. De mannen wilden dat niet afwachten dus die hebben we uitgezwaaid. Vervolgens stonden we 50 minuten te wachten om de bagage kwijt te raken. Toen Door de vernieuwde security check. Luna had natuurlijk weer wat onder haar kleren verstopt dus die moest gefouilleerd worden, haha. Vervolgens werden allebei onze rugtassen apart gehouden voor onderzoek. Luna had een tubetje handcreme die we apart hadden moeten leggen en wat er aan mijn tas verdacht was? Geen idee. Nou hè hè we zijn binnen. We hadden nog welgeteld een half uur om te eten over. Eenmaal bij de gate bleek het vliegtuig nog niet gearriveerd. Wachten dus. Al met al viel de vertraging mee. De vlucht ging super. Mooi de kustlijn kunnen volgen. In Keflavik hadden we snel ons autootje. Het kenteken zegt genoeg OJ. ....Oh jee ! Op weg naar Reykjavik doen we vast boodschappen. In Reykjavik zelf is het even zoeken naar het hotel. Maar ik heb een super bijrijdster, die me keurig naar het hotel loodste. " Ik wist niet dat ik kaart kon lezen mam!" Toen kwamen we erachter waarom we toch zo'n honger hadden, het was pas 18.00. Ja, maar thuis 20.00 uur. Super ijslands gegeten, pizza en pasta. En nu total loss op onze geupgrade kamer. Morgen begint het pas echt!!

1. Fred:
    4 juli 2015
    Kaartlezen? Dat heeft Luna niet van een vreemd! Dat zit in de genen! Nou jongelui, maak er een mooie vakantie van. Groet Hans & Fred
  2. Muriel Bertrand:
    4 juli 2015
    Zo, dat is snel!! Jullie zitten er bovenop. Leuk!!

Btw met de foto's gaat het nog steeds niet goed. Op zijn kant op zijn kant, zucht
  3. John&jace:
    5 juli 2015
    Hoi ijslanders,

Thuis gaat alles oke. We hebben samen naar jullie blog gekeken.
    natuurlijk zijn we stinkend jaloers. Mooi hotel en mooie kamer (lekkere pizza/pasta). Super begin dus. We zijn benieuwd naar de volgende dagen.
    groetjes,
    John &Jace