Dag 14 Legoland

16 mei 2015 - Give, Denemarken

Nog in diepe slaap toen de wekker ging. Wat hebben we lekker geslapen. Maar vandaag staat dan echt Legoland op het programma. We zijn er al om 9.15, het park is nog gesloten. Met de bonnetjes die op de Zweedse broodzakken zaten, krijgen we de volwassenen kaartjes gratis! Dat scheelt een hoop. Het is regenachtig vandaag, dat is super want daardoor is het vele malen rustiger dan gisteren. Regencape s aan en gaan. We zien Madurodam maar dan van lego, het vrijheidsbeeld vanuit een bootje. Jace gaat per ongeluk in zijn eerste achtbaan, gillend. Het begon als een drakentreintje door een grot, maar eindigde als een kinderachtbaan. Nooit meer! En dat zei hij ook van de wildwaterbaan. De lego film maakte een hoop goed, net als een treintje waar je punten kon scoren door te schieten. En Sea Life is ook prachtig, aquaria met zowel vissen als lego figuren. We hebben een fantastische dag en blijven zelfs tot 18.00. Dan zijn we echt klaar. Terug naar het appartement, waar Jace natuurlijk meteen zijn nieuw gekochte lego wil bouwen.

En dan zit het er al weer op. Morgen gaan we terug naar huis. We kijken terug op een erg leuke, avontuurlijke vakantie!!