Dag 9 Blue Lagoon

12 juli 2015 - Reykjavík, IJsland

Lekker uitgeslapen. Hoewel om vijf uur al wakker en toen snel alvast ingecheckt voordat de vlucht morgen. Dat kan 36 uur van tevoren en op de heenweg was toen al bijna niks meer beschikbaar. Je snap dat ik wel naast Luna wil zitten ☺. Daarna lekker uitgeslapen dus. Na een lekker ontbijtje hangen en lezen we wat op de kamer tot de bus ons komt halen. De bus naar de Blue Lagoon. Want vandaag gaan we lekker badderen. Het is even wennen. Het bad is namelijk behoorlijk warm. Bovendien schijnt het zonnetje ook nog lekker op onze bol. Uiteraard smeer ik de witte smurrie op mijn gezicht. Het masker wat je overal kunt pakken. Het is zo lachwekkend om al die witte gezichten te zien. En vooral de mannen wassen het daarna niet goed schoon, zodat ze met witte oren lopen, haha. We bestellen een slushpuppy bij de bar in het water. Na anderhalf uur badderen is het genoeg. Je mag er overigens ook niet zo lang in. En zitruimte is schaars. We werpen nog een korte blik in het winkeltje waar ze allerlei beautyproducten verkopen, maar het is schreeuwend duur. We worden weer keurig afgezet bij hotel Klettur. We eten voor de laatste keer bij ons vertrouwde restaurant. Een rustig avondje. Morgen de koffer pakken en terug naar Nederland, mijn kleine en grote man weer lekker knuffelen, want dat heb ik wel gemist!!

1. Paula en Henk:
    13 juli 2015
    Goeie reis naar huis, groetjes.
  2. Jaap:
    14 juli 2015
    We waren met Jace op de camping en konden niet reageren op juli mooien verhaal tot ziens loes en Jaap plus