Dag 13 Givskud

15 mei 2015 - Give, Denemarken

Slapen op een boot, niks voor mij. Ik was al voor de wekker wakker. En die ging vroeg 6.15. Genietend van het uitzicht op zee en af en toe een boot, kleden we aan en pakken we in. Om even na half acht mogen we van boord. Het valt meteen op hoe druk het hier is op de weg en hoe hard we mogen rijden. Dat waren we in Zweden niet meer gewend. Het is maar 2,5 uur rijden naar ons appartement in Givskud. We besluiten vandaag alvast naar Legoland te gaan. Vrijdag leek ons een rustigere dag dan zaterdag. We parkeren en merken dat het druk is. Eenmaal bij het park.......megarijen voor de kassa's. We sluiten aan maar de moed zakt ons al snel in de schoenen als we merken dat we er 5 minuten over doen om een meter naar voren te komen. We besluiten toch om weg te gaan en morgen terug te komen. Maar ja.....daar was Jace het natuurlijk niet mee eens. Begrijpelijk! Schoppend, slaand en schreeuwend vertrekken we. Na 5 minuten in de auto achter de tablet trekt hij weer bij. We kunnen pas vanaf 17.00 in het appartement en nu? In dezelfde plaats is een Zoo. Ook daar is het druk, maar een stuk minder. Het is een safaripark waar we met de bus doorheen gaan. Leuk. Beeksche Bergen is leuker, maar ach. We zijn allemaal moe dus gaan op zoek naar het appartement. Snel gevonden, maar niemand aanwezig. John ontdekt dat de deur van het appartement open is. We gaan vast naar binnen om te wachten, wat Jace eigenlijk niet durft . Later zie ik aan de zijgevel dat er staat dat je moet bellen als je er bent. Ze is pas later aanwezig maar we mogen ons al installeren. Het appartement is groot, met 2 slaapkamers (6 bedden ) een eetkeuken en een megawoonkamer. Daar staan 3 2-persoonsbanken 2 3 - persoonsbanken en twee fauteuils. Nu hebben we lekker gegeten en zijn we af. Vroeg naar bed, want morgen staan we vroeg in de rij bij de kassa.

1. Jaap:
    16 mei 2015
    Ik hoop dat juli zaterdag wel slagen om in legoland te komen geniet ervan !