dag 1 Kiel

3 mei 2015 - Kiel, Duitsland

Gistermiddag was Jace zo enthousiast dat het grootste gedeelte van de spullen al in de auto liggen. Vanochtend ontbijten en de laatste tassen in de auto. Uh, de Focus was toch een stuk groter dan de Corsa? We zitten behoorlijk vol, maar wat wil je met twee kratten etenswaren. Ons ben zunig hey☺.

Het is maar vijf uur rijden maar we vertrekken toch op tijd, 8.30. Om 11.30 hebben we pas de eerste stop, de film Mees Kees op de planken was af. Na een plas en de benen strekken wilden de kinderen snel door. Waar we al bang voor waren, file bij Hamburg ivm wegwerkzaamheden. Thuis hadden we al een MacD uitgezocht om te eten. Rond 15.45 zijn we er. Dicht. Op zoek naar een andere. Na wat rond rijden vinden we in het station een Mac. Daarna op naar de boot. Eenmaal binnen hebben we niet eens meer door dat we op een boot zitten. Het lijkt net een hotel. Onze hut bevindt zich op de 11e (bovenste) verdieping. Met uitzicht. Maar twee bedden? Oh wacht de bovenbedden moeten nog worden uitgeklapt. Al gauw gaan we de boot verkennen. Eerst het zonnedek en dan langzaam naar beneden, het casino, de bars en restaurants, de supermarkt. Nu zitten we in de living room terwijl Jace in de kinderhoek speelt.

De zee is gelukkig rustig. Volgens de kapitein wordt het een rustige reis.

1. Jaap:
    4 mei 2015
    Foto's svp rechtop plaatsen,eerste verhaal goed ontvangen leuk gedaan we zijn nieuwsgierig naar het volgende verhaal?