Dag 10 naar huis

13 juli 2015 - Reykjavík, IJsland

Zo dat was het dan. Doen ze dat nou expres, je de minst mooie kamer geven, met kneiterharde kussens waar je nekpijn van krijgt en boven de ingang, zodat je de hele dag bussen met rokende motor onder je raam hebt? Vast wel! Zodat je ook weer graag naar huis gaat en verlangt naar je eigen huis, bed en kussen☺. Nog 2.5 uur, dan komt de bus ons halen en worden we naar het vliegveld gebracht.

Maar wat was het leuk. Als we samen nog even de week doorspreken, merken we dat we zoveel moois gezien hebben en zoveel leuks gedaan hebben, dat we de eerste dagen al bijna niet meer weten. Gelukkig hebben we de foto's nog.

Voor de laatste keer,
Kvedja fra Islandi. Vid nutum

1. Fred:
    13 juli 2015
    We wensen jullie een goede thuisvlucht!

Tot vanavond. Hans& Fred
  2. Paula en Henk:
    13 juli 2015
    Het is ook weer fijn om naar huis te gaan ik denk dat het een reis was om nooit te vergeten. Ik hoor van Brenda dat jullie woensdag naar Jamie komen kijken. Het is een mooi kindje. Veel plezier . Paula
  3. Jaap:
    14 juli 2015
    Ik begrijp dat na z,n enerverende vakantie julie weer naar huis verlangden dat is een goed teken er is een van komen en gaan we hopen dat juli een voorspoedige reis hebben? Tot ziens.